Így sűrűsödik a Biztonságtechnika egy helyen! II.

| Címkék: biztonságtechnika szimpózium | 2012.04.28. 13:27

Na hát ahogy ígértem sikerült megszereznem a prezentációk anyagát a 2012. Április 12.-én az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Karán megrendezett Tavaszi Biztonságtechnikai Szimpóziumról.

Az előadásokat melyek ppt formátumban kaptam meg a Prezi.com segítségével beágyazom itt az oldalon, de mindegyik alatt megtalálható lesz az eredeti formátum. Sajnos két előadás anyagát csak pdf formátumban tudom számotokra átadni.

Ezeket itt tölthetitek le:

Móré Attila: Biztonságtechnikai szabványok az Európai Unióban

Otti Csaba: Biztonsági eszközök vizsgálata és minősítési módszertana

A további előadások:

(Pár szó a Prezi használatáról - A nyilakkal lehet navigálni a slideok között. Ajánlott a teljes képernyő használata ami a "More" fülnél található a nyilak mellett.)

Gerlai Zoltán: A harmonika gyorskapu előnyei és alkalmazási területei

 
 

Eredeti formátum letöltése!

Hauser Tamás: Hatósági eljáráshoz illeszthető biztonsági rend kialakítása, speciális felderítő eszközök alkalmazásával az objektumvédelem területén

Eredeti formátum letöltése!

Maczák Balázs: ASA algoritmus működése tűzjelző rendszerekben

Eredeti formátum letöltése!

Seres Zoltán: FibroLaser Vonali hőérzékelő rendszer

 

Eredeti formátum letöltése!

Szabó Lajos:Objektumok külső gyűrűje védelmének megszervezése

Eredeti formátum letöltése!

Ui: Kérdezhetnétek sokan mért választottam a Prezis megoldást? Erre egyszerű a válasz. Nagyon zavar a túlzott ellenszenv a Prezivel szemben a geekek között. Szerintem igen is jó és használható forma. Persze csak jó helyen és időben használva. Így elszántam magam a népszerűsítésükre. Ezért sokszor megpróbálom az ő megoldásaikat használni, ha csak tudom és érdemesnek látom.

A bejegyzés trackback címe:

https://bt-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr434477898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása