NewTech Old bőrben

| Címkék: MeetUp NewTech Old | 2012.04.06. 23:36

logo_1.pngEljutottam első NewTec meetupomra, hát sajnos nagy csalódás volt. Kiindulva abból, hogy mennyi jót hallottam erről a meetupról. (A legnagyobb meetup közösség. Nagyon érdekes előadások. Dicsérő cikkek garmadája. stb.) Hát most én ki fogok lógni ezekből a cikkekből. Vegyük a legelejétől. A helyszín hát jó igaz, hogy a szervezők az érdekességre mentek azzal, hogy egy felújítás közepére rakták az előadásokat, de szerintem túlságosan is rusztikus és lepukkantra sikerült az egész egy új technológiákkal foglalkozó csapat számára. Talán egy rév buliba még én is élveztem volna a környezetet. Kicsit a gyár nevű szórakozó hely jutott eszembe. Persze ez még nagy probléma nem is lenne, mert hát az ember csak elül és néz maga elé vagy az előadóra, ha nem érdekli a környezet. A következőkben megkezdődtek az előadások sorrendben:

Nem taglalnám az előadások részletes anyagát, mert ez megtalálható a meetup oldalán.

Talán csak inkább észrevételeket tennék az előadásokkal kapcsolatban. Általánosságban az nagy probléma volt, hogy az előadók nem készültek arra, hogy csak öt percük lesz. Így elcsúsztak, hadartak, nem mondtak el mindent. Talán ez csak az utolsó előadóra nem volt igaz Buherátorra. Ez miatt volt előadás, aminek az értelme a kérdésekre adott válaszokban kerekedett ki. A közönség is néha lehetett volna toleránsabb. (pl: nem kellene előadás közben beszólogatni az előadónak) Persze tisztelet a kivételnek. Voltak, akik igen értelmes kérdéseket tettek fel és ezzel is segítették az előadásokat. Azért a JobCtrl igen heves indulatokat váltott ki némelyekből. (Persze ez nem baj). Utoljára úgy jöttem el, hogy „Furcsa hogy ilyen sokan elmentek pár perc alatt.”. Lehet, hogy ez a helyszín méretei miatt tűnt így, de én azért furcsálltam.

Azért nem hagyom magam lelohasztani. Elmegyek a következő találkozóra is és remélem, akkor pozitívan csalódom majd. Csak nem véletlenül írtak annyi jót a neten.

Már kint van az időpont, lehet figyelni kik lesznek az előadók és mivel érkeznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://bt-vilag.blog.hu/api/trackback/id/tr524368841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása